Kräk, b*js, ett barn vid motorvägen och mat på Mackedonkan.. blää

Orkar inte skriva men för er skull så...

Ingen sömn i natt heller på grund av min hosta, väckte hela familjen SORRY!!!!!!!!!!!!!!
Off till doktorn, utbuktning av trumhinnan och ett kilo skit i luftrören. Struma proverna var fin fina i alla fall!

Sen åkte vi till Malmö för att handla en grind till Mira, vi hann med allt annat men inte grinden...
Jag lämnade Gabriel till bussen för att han skulle till pappa men han ångrade sig efter några minuter och blev avsläppt innan motorvägen :O! På vägen dit (i 180 km/h) för att hämta honom kräkte Mira ner hela sig själv och hennes nya bilstol, TVÅ ggr...
Kom hem och ungen skrek i tre timmar, off till akuten med henne som var förstoppad igen...

Och vi som skulle ut och äta i kväll och bowla jag och min Fredrik..... Härligt med familjeliv. Nu ska jag försöka sova bort ångesten över att ha ätit på äckliga Mc: Donalds...

Kommentarer
Postat av: Helen

Mat måste du ha annars blir du aldrig frisk!!!



Var rädd om dig....

2010-05-08 @ 08:07:36
Postat av: Jeanette

Stackars lilla Mira, hur gick det???



Att äta på Mc behöver inte vara så dåligt. Nuggets är 1 pp per bit och tar du sallad till så kostar den ju ingenting. Dippen 2 pp och 1 pp för dressingen som är som balsamico... =)



Krya på dig vännen!

2010-05-08 @ 15:34:21
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skickar dej en styrkekram!

2010-05-08 @ 20:43:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0