SATC Galapremiär

Härligt och ljuvligt att spendera en kväll med dottern i balettklänning á Carrie, och syrran Milla var med enligt traditionerna. Fint väder var det med!  Filmen var jättebra, lite mer vuxen än ettan. Såklart var det mkt skämt och nakna killar i filmen men då blundade jag det hårdaste jag kunde.
Innan filmen var det modeuppvisning, tilltug och röda matan.



Stora sessan och jag!

Ett stort tack för alla era komplimanger, men tjejer ni kan med, tro inget annat!!!
Nu ska jag inte sitta här mer för min sambo åker på fredag och vi har ingen ensamtid på länge, så jag skiter i er ;)


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Åhhhh, jag är sååå avis!!! hoppas det var LOVELY!



kom på en sak, jag hade tyckt det var lite kul med en före-och-efter bild :-) Om du är bekväm med det vill säga. annars ska du inte göra det! eller kanske du håller oss på stäckbänken tills du faktiskt nått ditt mål :-)



KRAM

2010-05-27 @ 04:20:09
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Åhh, jag vill också se den! Har hela boxen och älskade 1:a filmen! Men vilka supersnygga pinglor på bilden ovan...hihi ;)Där kan Carrie slänga sig i väggen!

2010-05-30 @ 12:44:05
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0