Slav under kaffet!

Igår kväll började paniken inombords, kaffet var slut! Och jag som alltid ser till att ha flera extra paket hemma för att det aboslut inte ska ske! Kaffet är det första jag fixar på morgonen och kommer inte igång förräns det har lagt sig i magen.
Jag dricker inte mkt kaffe men måste ha mina doser vid speciella klockslag! Och njuter av det gör jag inte, jag häller ner det som att det är ett glas vatten. Och det är inte det äckliga blaskiga kaffet Gevalia utan det är rediga grejjer som Skånerost!

Laster, laster laster...

Så ni som läst innan, nu börjar ni se vem jag verkligen är:

Rynkig
Sporthatare
Kontrollfreak
Tjock
Beroende
Slarvig
Prestationsångest

Viktväktare
Shopaholic

Vi kan ju ändra orden så att dom blir positiva istället och låter mkt bättre:

Erfaren
Musikälskande
Ordningsam
Mkt kvinna
Livsnjutare
Prioriterar det jag tycker om 
Aktiv
Målmedveten
Rik (????)
Förälskad                       
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallojsan!



Visste inte att du bloggade också :) Sikken fin blogg du har!! Måste jag läsa :)



Kramar

2010-05-18 @ 10:05:26
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men guuud ja!! Kaffe måste man ju ha på morgonen.

Min morgon: kaffet på, datorn trycks på, toa, kaffet klart, logga in, dricker kaffe och läser bloggar.....Perfekt start. Sen vet i tusan hur många muggar som rinner ner på en dag men det är otaliga

2010-05-18 @ 18:54:50
Postat av: sara ♥

sota du! den malin jag kanner passar in pa de nedersta orden!



PUSS!

2010-05-19 @ 03:23:58
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0