Vägning igen,...

Ingen motion på en vecka och ganska dålig koll på maten, men -0,4 kg! Jag kan inte mer än säga att jag är nöjd  -7 kg ju!!!

*Klappar på axeln och säger till mig själv att jag är skitbra!*

Jag kan inte mer än säga att jag har MASSOR jag vill göra och jag gör massor på hundra ställen just nu! Att jag inte kan sansa mig. Fatta att jag städat hela dagen  men det ser j*vlig*re ut än innan jag började. I morgon ska jag ta en paus från kaoset och unna mig en dag med Zara i Ystad, så pass er ni som är där, två yrväder är på stan!


Kommentarer
Postat av: helen

Duktiga du! Det går som en dans och snart är du smal och smärt igen. Fast jag tror att den största vinsten är att du brutit en trenda att inte fundera över vad du stoppar i dig. Det ser i allafall jag som den största lyckan.

Ha en trevlig dag i underbara *Ystad. Min drömstad....vill bo där när jag blir gammal.

KRAM

2010-05-05 @ 06:02:36
Postat av: Veronica

Tack, men Nej det funkade inte... :(

2010-05-05 @ 14:09:03
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Oj oj, insåg att det var några dagar sedan jag tittade in här och så hittade jag en helt ny blogg. SNYGGT! och GRATTIS till dina 7 kilo, det är ju grymt bra!!!!

2010-05-07 @ 03:28:48
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0