Visst är jag värd alla kläder????

Samvetet gnager.. jisses vad mkt kläder jag hittade i Norpan!! Jag skulle kunna handla mkt mer men det tog stop i rättan tid. Det är till viss del Fredriks fel eftersom han sa att jag fick handla och kom försent och hämtade mig!!
Men tjejer, hur ofta unnar vi mammor oss ngt? Och hur ofta hittar vi faktiskt ngt vi vill ha?
Det var så roligt att handla med sin 15 åring som säger till en, Nä mamma den ska du INTE ha! Den ser tantig ut! =)



Inköpt;
Vero Moda: 
1 lång grå kofta
1 syrenlila topp
HM:
Svarta byxor (dottern dog när jag handlade på ungdomsavd....)
3 linnen
1 lång svart tröja
1 turkos tröja
Ginatricot:
1 tunika
New Yorker:
1 lång svart kofta
1 t-shirt (står faktiskt "Love your self" på den!!)
1 grå tröja
1 svart klännning

JAG ÄR KÄR I MINA FINA KLÄDER!!!! Och jag skulle kunna handla mkt mer men men... vi behöver mat med! Jag tycker att man ska unna sig för att orka med att "banta". Det är ju roligt att handla när man känner sig finare.


Kommentarer
Postat av: Cyrusfan@soclog

haha:D japp!

2010-05-16 @ 12:49:38
URL: http://Cyrusfan.soclog.se
Postat av: Sandra

GI-dryck? :-) Nej, alltså, att jag har ätit mer kött och sallad och sånt igår. Det blev ingen nutrilett eller så. Jag cyklar på motionscykel hemma, inte ute! Det skulle jag inte göra. Hemma är det bara att titta ut lämpligt program på tv och så cykla under det. Springa skulle JAG aldrig göra! :-)

2010-05-16 @ 15:31:31
URL: http://nedivikt.wordpress.com
Postat av: Sandra

haha, jag vet hur det är! Jag känner mig bara så jäkla duktig efteråt, och så är man på bra humör med endorfiner och så. Jag behöver det just nu efter lite relationsdramatik. Sen är det kul när man märker att konditionen faktiskt blir bättre. Kan rekommendera det. ;-)

2010-05-16 @ 16:05:24
URL: http://nedivikt.wordpress.com
Postat av: Petra Azizov

You go girl! SKulle behövas en personal shopper. Jag blir så trött när jag ska handla så jag måste fika så ofta. En trist ond cirkel....köper lite kläder ,fikar massor , blir tjockare, måste handla rymligare kläder, fikar, blir tjockare.......Hahahaha tror du e min idol. Du bantar och unnar dig MASSOR av kläder, Jag ska tillbe dig! Hihihihihi KRAM

2010-05-16 @ 16:06:31
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Helen

Du är värd varenda plagg så duktig som du varit och är. Mera kommer ju snart. KRMA

2010-05-16 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0