Är jag så hemsk?

Jag ser tendenser... Mina inlägg, antalet besökare, och antalet arbetstimmar för sambon...

Humm.... bloggat ett tag nu och ser ett samband mellan min "period" av kvinnliga jobbiga hormonbesvär och omvärlden. Min inlägg är lika gråa och trista som ärtsoppan som står och bubblar på spisen (bara det... bjuda familjen på ärtsoppa en fredag är riktigt elakt...). Antalet besökare sjunker (inte konstigt med en surtant som bloggar) och sambon jobbar extremt mkt mer än vanligt... Humm..... Är jag så hemsk? Om man frågar dom i min närhet så är nog svaret ett stort JA, hatar faktiskt mig själv med.

Så nu ska jag skärpa mig och i alla fall ha lite pannkakor till ärtsoppan!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nej du är inte hemsk, vad dillar du om??!!

Ta nu fredag och chilla lite så känns det säkert bättre imorgon! :)

//Kram

2010-10-08 @ 18:32:22
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Petra A

SKÄRPNING FRÖKEN!!!!!! Nu blir jag sur på dig! Sluta genast med sånt trams. Vi är massor som gillar dig gumsilumsi! Gå tillbaka, inte bland inläggen utan bland kommentarerna, så ser du att du är superomtyckt. ta ett glas vin och tänk ett varv till. Eller ännu bättre tänk inte alls.

2010-10-08 @ 21:38:59
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0