Bajskorvar och skolböcker

...... har min härliga lördag bestått av. Min lilla ettåring förstår inte alltid att mamma måste plugga. Men ett litet leende från henne så är allt förlåtet.

Vet ni att det är bara en dag till jag ska ha glasögon, sen förhoppningsvis är det slut på det möget! Operation på måndag morgon. Lite läskigt men är nog värt det. Tänk bara att slippa leta efter sina extra ögon. Och förresten hittar jag inte dom om jag råkat tappat dom lite för långt bort. Så blind är jag -9.5 skojar man inte bort precis. Nu är det tv och två skålar med chips. MUMS


Tvungen att visa min lilla snäcka för er som inte sett henne innan. Hon är en av min tre skönheter!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan gumsilumsi!! Förlåt att jag inte skrivit. Jag har läst här på min telefon så jag har inte varit otrogen, men skrivit och kommenterat har jag liksom bara inte gjort. Jag har bara vilat, vilat och vilat. Tom fingrarna har vilat. Goaste lilla Mira sä söt hon är. Hmm tänkte göra ett hjärta men det fungerar nog inte på iphone. Jag testar <3

2010-10-16 @ 23:55:00
Postat av: Helen

Men så fin hon är.....goaste goaste unge!



AVis på din stundande op....fast glad för din skull såklart. KRAM

2010-10-17 @ 01:01:23
Postat av: Ingegerd

Söt liten tjej:-) Förstår att hon blir förlåten när hon stör mamma!



Ha en bra söndag!

2010-10-17 @ 07:19:48
URL: http://hovdamen.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Söt liten kicka! :)

Vad häftigt med en operation som kan fixa så pass gällande synfelet.

Jag har önskat mig ögonlaseroperation (fyller snart) för att korrigera min närsynthet...men tror inte att jag får det. Är ju ganska dyrt även om det är många som samlar ihop peng till det. Men det skulle vara najs att slippa glasögon och linser.

2010-10-17 @ 10:14:55
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Nina

Sv: Ja, det har börjat att dyka upp fler och fler läsare. Jätte skoj! Jag startade bloggen i mars och då hade jag bara en liten skara på 10-15 personer per dag. Som sen ökade stadigt till runt 100 och nu sista veckorna ligger det på 150-200 läsare om dagen. Vet inte varför de läser hos mig men väldigt, väldigt roligt är det. :)

2010-10-17 @ 10:18:25
URL: http://www.nina247.com
Postat av: sara ♥

GOSEGUMMAN, hon e saaa sot din lilla mira!!!



hade inte hort om antot sa var tvungen att googla. later inte alls kul... vet ni mer an det som star i di?



KRAM

2010-10-18 @ 09:51:24
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0