Underskatta inte hemmafruar!

Igår när jag skulle gå och lägga mig tänkte jag "Jisses vad dagen gott fort och jag har inte fått gjort ett skit". Så jag kände mig relativt missnöjd med dagens resultat. Sen började jag faktiskt tänka till:

Jag gjorde visst en massa!!!!! Städade undan...... Tre massager.... pluggade två timmar..... var och handlade både mat och doppresent.... lagade mat x 2...... bakade bullar....... bloggade ;)

Så i kväll ska jag tänka att F*N vad duktig jag var i går, så det är okej att jag inte gjort något idag. Eller vänta nu här... humm jag har.......


Kommentarer
Postat av: Erika

Mannen till kvinnan som hade tvättmaskinen igång, diskmaskinen igång, maten stod och puttrade på spisen och hon själv stod vid strykbrädan. -Men kvinna vad gör du egentligen, tvättar, diskar, lagar mat eller stryker?

Den du!! Vi kvinnor kan allt <3

2010-10-12 @ 22:16:35
URL: http://villalilja1.blogspot.com/
Postat av: Helen

Men Malin- du är jämt duktigt. Du håller på med allt, hela tiden. Du är aldrig still. Jisses kvinna- coola ner dig och inse att du bara har ett liv.



Det jag inte fattar är varför jag inte blev bjuden på bullarna eller var den som låg på massagebänken....Det får vi ha utvecklingssamtal om tror jag ;-)



KRAMRKAM

2010-10-12 @ 23:14:36
Postat av: Svorskan

Man skall klappa sig själv på axeln om man INTE gör något också, det är nog de allra viktigaste dagarna. ;)

2010-10-13 @ 06:47:58
URL: http://svorskan.se
Postat av: Petra A

Håller så med "Svorskan".....i teorin......Är så kass på att göra ingenting så jag tror jag måste träna på det...................en annan dag

2010-10-13 @ 07:55:07
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0