Ändras idelaen????

Min son, min lilla kloka älskade Gabriel sa en sak precis som gjorde mig glad inför framtiden ;)

En liten gullig tjej är tydligen förälskad i honom och han vet om det. Så jag frågade om det inte var ömsesidigt, "Njaaaa neeej njoooo asså.... jag tycker att hon är för spinkig...." Jag blir glad om han uppskattar tjejer med lite mer hull och en normal kropp och inte blir "modellfixerad".

Nä men nu blev det konstigt.... Jag tycker att spinkiga tjejer är jättefina, jag tycker även att kurviga tjejer är jättefina.. Jag vill inte att min son ska stirra sig blind på modellsnygga smala perfekta tjejer, jag vill att han ska se alla. Nu försöker jag bortförklara något jag inte kan förklara. Öööö konstigt det blev...¨

Okej, Alla är snygga underbara fantastiska och perfekta, tjocka smala spinkiga rödhåriga brunetter bla bla bla......


Kommentarer
Postat av: Petra

Söta du! Dina bortförklaringar håller för mig! Hahahahahahhahahaha!

2010-10-01 @ 07:32:55
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Lisa ♥

Snygg räddning där, Malin..haha! Sant, alla är fina som de är! När jag var yngre var jag jättespinkig och blev ofta ledsen då folk hackade och klagade på mig. Så det är som du säger, alla får se ut som de gör =)

2010-10-02 @ 16:11:37
URL: http://foreverlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0