Känslosam dag!!

Lilla älskade underbara minsta av mina älskungar fyllde ett år idag. Jag är helt slut och vill bara komma i säng. Jag har gråtit flera ggr och tänkt tillbaka till dagen för ett år sen. Jag tänkte på att det är den sista underbaringen jag får och på något sätt är det en sorg att aldrig få uppleva den fantastisk känslan av att ligga med det lilla knytet vid bröstet. Samtidigt tittar jag på MIra och känner total fullständig lycka i hela kroppen. Sen sneglar jag mot Cornelia och Gabriel och känner detsamma, ÄLSKADE UNGAR!!!!

Jag älskar mina barn så det gör ont i hela kroppen, jag är lyckligt lottad!!!!
 
2009-09-24

2010-09-24

Kommentarer
Postat av: sara

MYYYYS! du e en förebild malin, mer käreksfull människa får man leta efter!



KRAM och grattis till mira!

2010-09-25 @ 05:49:09
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej älskade du! Stort grattis i efterskott till älskade Mira! Känner igen mig i dina känslor! Man älskar så man nästan värker sönder. Kram fr husvagnen :-)

2010-09-26 @ 08:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0