I wish....

Jag läste ett helt underbart inlägg av en annan bloggare, läs här! Är du storbloggare är titeln. Jag skrattade så att jag dog.

Jag är absolut ingen storbloggare!! Mina cirka 30 besökare är mig trogna varje dag, och jag har INGEN aning om vem ni är. Avslöja er kanske?
Jag vet vissa som: Fredrik, Cornelia, Helen, Caroline, Petra, Petra, Sara, Nuffsan, Ellen, Martina, Veronika (bloggaren) men vem är ni andra????
Jag kan ju se vissa adresser och IP nummer, men allt är inte självklart. Så fega inte nu, skriv vem du är. Inte för att det biter så värst men annars slutar jag kanske skriva om mitt patetiska wannabe liv ;)


Kommentarer
Postat av: gina

heej !!



det är alltid så läser ens blogg men vågar inte lämna några spår vill så gärna veta jag med :d hihi ha en bra kväll/ natt

2010-08-12 @ 23:36:35
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: Agneta

Här är en till som läser!:)

Kramis

2010-08-13 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0