Va f*n, Jag vill med gifta mig på andras bekostnad!!!

Jag kan inte hjälpa det, men det stör mig så fruktansvärt allt det här med bröllopet! ÅÅÅÅ det är såååå bra PR för Sverige och alla turister som kommer hit under detta event (spektakel). I STOCKHOLM JA!!! Nä jag vill inte lägga en spänn på all skit som säljs i samband med deras dag, jag betalar redan en massa i skatt så jag totalvägrar! Och dessutom ska ni veta vad den där gåvan från oss svenska folket kostade, 300 000 kr, 1000 glas till paret. Men herregud, om jag ska va med och betala vill jag gärna få säga till vad jag tycker att man ska handla ;) Och vem är så knäpp som bjuder hem 1000 gäster på en gång, snacka om att få diska dagen efter!!

Det är roligt att dessa två perfekta människor hittat varandra och att det sagt klick och allt möjligt. Men jag har med hittat min kärlek för livet. Ska jag kräva att alla andra ska betala för vårt bröllop då? En sak som vi vill göra och ingen annan tvingar oss? Jag har redan varit gift en gång så några extra slantar kan man väl inte begära från sina föräldrar då? Dom kan inte hjälpa att det blev fel förra gången..

Jag ska erkänna.. jag är:
AVUNDSJUK, BITTER och VILL F*N med GIFTA MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Men gör som vi, gift er litet och i det närmaste gratis. Skit i Victoria och Daniel, de har säkert extrema krav på sig som vi andra slipper och om det är ngn tröst betalar vi 34,20 i kommunalskatt här i Sundsvall. Visst känns det lite bättre nu? Puss puss

2010-06-08 @ 15:12:16
URL: http://tantarell.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller me dej fullständigt..Totalt ointresserad av deras bröllop och tänker inte lägga en spänn på de..förrutom skattepengarna som de använt till de förbannade glasen,där hade man minsann ingen talan :/

2010-06-08 @ 15:25:12
Postat av: Jeanette

Mig bekommer det inte alls, jag varken läser om det eller stör mig på det =)



2010-06-08 @ 15:46:59
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Om du är giftas sugen så fria då!! :)

2010-06-08 @ 16:20:52
Postat av: Anonym

Prästen står gärna gärna till förfogande...konfirmation och dop....varför inte vigsel också...;) Fast 300 000 kan jag inte stå till tjänst med.

Kram

2010-06-12 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0