Dumma helger!

Jag bara slarvar med maten och promenaderna när det är helg. Jag pysslar med så mycket annat. Tappat sugen lite idag på det här med mat och skit... Jag vill så gärna kunna stoppa i mig för fullt, mest av allt choklad! Vilken tur att jag inte kan för Miras skull. Vi bestämmde med de stora barnen att INTE ät godis förrän till midsommar. Det ska bara gå!!!! Men jag är förbannat sugen!
Cornelia är så duktig för hon äter inte ens chips..





Nä nu får jag försöka sova efter en hektisk dag.. Jag har varit så duktig;
Städat
sytt gardiner
satt upp tavlor
satt upp list
tvättat lite..
lagat mat (som ingen tyckte om)


Kommentarer
Postat av: sara

Hjälp, snacka om DUKTIGA familjen! Jag måste frakata godis 8000 km, på något sätt lyckas de hamna in min mun ändå....

2010-03-29 @ 03:50:20
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Helen

...naw....tyckte ingen om din mat....dumma familjen!

2010-03-29 @ 19:44:39
Postat av: Lisa ♥

Det där med balans med maten är inte helt lätt Malin. Just nu har du en liten, tänk på det. Men visst var det inte helt lätt när man själv satt på en massa kilon som ej ville släppa efter andra barnet. Efter första rasade det ju. Jag tror att det kommer efterhand som lill-snäckan blir större och du kan vara mer flexibel. Hoppas att jag kanske kan bidra lite med mina recept på bloggen. Jag älskar mat, men även frukt & grönt. Tål ej för grova grönsaker och fett pga gallkramper..ajaj.



Dukigt av din flicka att kunna stå emot chips, då inte ens jag kan..som får ont av dem. Men det är ju så gott!!!

2010-03-29 @ 21:44:29
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0