F*n vad duktig jag är!

.. har minsann och da varit ute och sprungit (I wish) idag igen, en hel timme och lite till. Jag önskar faktiskt att jag kunde det, springa. Just nu tycker jag att det är konstiga människor som väljer att utsätta sig för sånna saker, Springa??? Varför??? Känns korkat och dumt.

Kan man inte bara få gå ner sådär utan att göra ngt? Varför ska det vara så jobbigt? Nä ni kommer aldrig att få se mig springa, jag går hellre och "gärna".

Stegen mot snygghet är låååååååååååååånga!

 Härliga vyer från promenaden!

Var ska allt vatten ta vägen??Det var rena vattenfallet!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tacka vet jag sommar och sol och snus torra vägar.FAn så kleggigt rent ut sagt. Tur att jag stannade inne så inte mina skor blir så smutsiga ;-). Men du är duktig som är ute och traskar.



Jag önskar också att jag kunde springa så där lätt som dom unga töserna. Typ flyga fram i elljusspåret...men chansen är inte så stor att det någonsin kommer att hända. Det sägs att alla kan lära sig men jag betvivlar det. Har försökt och försökt och försökt. Det är lika tradigt som att gå på spinning.

2010-03-14 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0