Påskpyssel och ångest!

Erkänner... åt chips igår.... Va tungen att fira en mkt god nyhet men när jag tagit ett så fortsatte jag ett par till och ett par till. Skitsamma jag sprang så mycket igår så jag behövde lite träningsenergi ;)

Idag har jag varit hos Zara och Lex och påskpysslat. Jag är pysslig men tar mig aldrig tiden och har svårt för att komma på grejjer att göra. Jag har haft ett par veckor när jag känner att JAG VILL MÅLA! Men jag vet ju inte vad???

Jag fick en toppen present av världens bästa sambo idag, en symaskin! Den är såååå fiiiiiiin!!

 Påskpynt  Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

En så fin krans...jätte fin!



Chips får man faktiskt äta- men inte alltid- och det gör du inte heller.

2010-03-25 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0