Ska det va så svårt?

En korv NIO points!! Va f*n jag är ju hungrig ju!!! Inte alls rättvist. Nä där satt jag och titta när dom andra åt nästan 20 korvar var (tar i lite för att ni ska tycka mer synd om mig) och sen minst 100 våfflor var (gråter ni för min skull nu?). Jag är inte bitter bara sugen på en korv till och ett par våfflor med sylt och grädde!

Våffeldagen idag ju...

Idag var jag med min mamma på Ikea och enda anledningen var för att jag skulle köpa hissgardiner till mitt rum. Nu finns dom inte mer! Och ändå så finns dom på nätet. Jag fick fundera och det blev att jag köpte ett överkast för 79 kr som jag har sytt en "hissgardin" av. Nu ska bara stången kapas en bit sen åker dom upp.

Jag och de två minsta var ute på en härlig promenad i en timme på eftermiddagen. Mysigt att Gabriel följer med för han pratar så glatt och har djupa funderingar. Nu ska jag försöka sova för i morgon är det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0