Tröttsamt

Usch slarvig!!! Äter för lite går för lite och sover definitivt för lite.. Det funkar inte alls och min hjärna känns mossig och jag har dåligt koll på saker.. Glömmer och är förvirrad, SÖÖÖÖÖMN!!! Inte lätt med en liten som vaknar var fjärde timme (minst). Jag får nog ta och sova i ett annat rum för att få sova.

Har nog bestämt mig, nu får vi skita i amningen, det finns knappt ngt ju! Så j**la tråkigt för jag vill verkligen amma. Bra för Mira och bra för mig eftersom jag inte kan äta allt jag vill då ;)
Det tråkiga är ju att 7 points ryker i en rasande fart :(

Nä nu får jag deppa lite över min icke amning. Sista gången så det är en sorg att sluta.... Det är inte konstigt att det inte fungerar när jag inte sover som jag ska.



Kommentarer
Postat av: sara

söta du! gå och lägg dig!



tråkigt att det inte funkar med amningen när du nu vill amma. men du har ju nu fått amma tre små godingar, det är de inte alla som har :-)



KRAM

2010-03-30 @ 07:09:08
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Helen

Underbar kommentar av SAra.....sörj inte det som tar slut utan glädj dig åt det som du fått uppleva! KRAM

2010-03-30 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0