10 år med samma man

Idag blir det fest för Jenny och Stefan som har 10 årig bröllopsdag. Det är toppenskoj att få vara med på deras jubileumsdag och fira. Undrar om jag får fira det ngn gång.. *hostfredrikfattapikensnartförgudsskullhost*

Vad gjorde jag för 10 år sedan? Humm.. jag var gift. Nästan glömt det (kanske mer förträngt) för det känns som ett tidigare liv. Jag har glömt hur det kändes att vara Malin just då. Jag var nog mest bara mamma hela tiden och tänkte inte alls på mina egna behov. Man skulle vara så duktig när man hade små barn och var relativt ung (jag var ju bara typ 15 när jag fick alla mina tre barn ;)). Jag har aldrig klarat av att vara så duktig som alla andra. Gång på gång misslyckas jag med att vara den perfekta mamman. Om det finns nya läsare kan jag tipsa om ett tidigare inlägg som heter I vårt hem finns alltid..

I kväll ska jag försöka slappna av och skita i att vara någon annan än den jag är. Så det blir nog massa matspill på kläderna och några snubblande steg här och där. För sån är jag, klumpig som bara den, men jag bjuder på det med för jag är inte perfekt utan jag är jävligt mänsklig!


Nyinslaget paket till jubileumsparet, hoppas det passar! (kan ju inte skriva vad som finns i!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Fortsätt vara den du är. Jag tycker du verkar vara en himla trevlig och härlig person! :)

2010-09-18 @ 19:15:13
URL: http://hennesegen.blogspot.com
Postat av: Lisa ♥

Underbart inlägg, Malin! Känner även såväl igen hela listan i ditt tidigare inlägg "I vårt hem finns alltid". Med barn (både mina och gatans alla andra) och 3 ytterdörrar att springa igenom så har man aldrig någonsin ett kliniskt rent hem och ständigt saker,skor,kläder, tidningshögar överallt. Och precis som du sade så tycks bara jag störas av detta...suck! Men vi har två friska "prinsessor" fulla av liv....så det är väl värt allt, eller hur..massor av kramar

2010-09-19 @ 01:50:04
URL: http://foreverlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0