Äntligen är Mia Skäringer tillbaka!!!

TACK HELEN!!!!! Hon har hittat min idols blogg!!! Alltså den bruden Mia Skäringer, hon skriver helt fantastiskt och jag slukar verkligen alla hennes inlägg. Vill ni läsa blogg från någon som verkligen lämnar ut sig med självironi så är det hennes blogg ni ska läsa! Ni hittar henne här!

(Ett tips till min uuunderbara ääälskade Fredrik, Mia har turné med sin Dyngkåt och ska runt i Svreige,... jag fyller år snart.... bara om i fall att kanske du vill ge mig ngt jag veeerkligen vill ha ;))

Idag har jag skrivet under på papper att jag ska vara tjänstledig i två år. Det är både tråkigt och skoj. Det är svårt att förklara, men att jobba på Anoto är något speciellt! Det är en företagskänsla utöver det vanliga. Värme, ödmjukhet och familjekänslan är hög på företaget och jag har STORMTRIVTS!!! Jag var så rädd för att berätta för min chef att jag bestämt mig, men han kramar om mig och önskar mig all lycka till och det värmde ska ni veta! Då vet man att man har en arbetsgivare som tänker på sina anställda att dom ska må bra!

Så nu är det till att köra igång stenhårt!!!! Läskigt... Var f*n ska jag börja??????


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Ja, Anoto är en mkt speciell arbetsplats. Den sätter sig lixom I hjärtat :-). Är det för att du ska pluuga du bad om tjänstledigt eller har du ngt annat på g oxå?

2010-09-07 @ 03:47:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: PiM

Vad kul! Då kanske jag kan ha ditt jobb dessa 2 åren - hade varit underbart att jobba på en arbetsplats där man blir uppskattad för det man gör!



Kan bara säga Grattis & Lycka Till!!



Kram

2010-09-07 @ 09:11:33
Postat av: Helen

Börja med att fortsätta vara den du är! Det är ett bra första steg.

Nya jobb eller nya arbetsuppgifter kommer det alltid att finnas. Förkovrar man sig också så blir det ännu roligare. Nya arbetsplatser finns det också och om du inte visste det redan så är du en av dom som kan få det precis så där som du vill ha det genom att bidra till det!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen- det vore slöseri på hela utbildningssystemet om du inte läste vidare! Det du tänker utbilda dig inom är det som klippt och skuren för...och det kan jag faktiskt skryta med att säga att det vet jag bäst av alla ;-)!!!!HEJA HEJA HEJA



Och du Mia Skäringers turné vill jag också gå på. Kanske ska vi gå tillsammans!



KRAM KRAM

2010-09-07 @ 19:33:40
Postat av: Lisa ♥

Men det är alltid jobbigt med sådana samtal. Iaf om man som jag (och du med, hihi) har ett samvete. Det kommer att gå bra.



Jag köpte faktiskt Mia Skärigers bok som du rekommenderade i bloggen tidigare, men har inte hunnit (läs orkat) läsa så mycket i den. Det blir mest studentlitteratur, gaahh! Så vimmelkantig ibland så jag orkar knappt läsa någon skönlitteratur alls.



kramar/Lisa

2010-09-07 @ 21:20:52
URL: http://foreverlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0