En spark i röven av Herr Karma

Jag är skitsur.. Denna helg jobbar Fredrik 27 timmar!! Så jag såg massa framemot hans lediga dag i morgon. Till viss del för att jag verkligen måste få plugga, men även för att bara få sitta ner och äta middag med honom.

Jaha, suck och stön, så kom det, sms:et... "Jag jobbar 9.30 - 20 i morgon, sett fel på schemat". Jag blev så ledsen!! Inte alls hans fel och inget han kan göra åt det, men f*n va pissed jag blev. Som straff åt jag upp dom tre godaste chokladbullarna i hela världen jag hade sparat åt honom. Jag tryckte in dom i munnen och hånskrattade under tiden. Sen kom den... ångesten. USCH ÄCKLIGT GOTT!!! Jag såg hur jag växte en dm på bredden och att dubbelhakan började hänga ner till tuttarna. Vojne Vojne, snacka om att straffas för mina onda tankar om Fredrik. Så nu sitter jag här med dåligt samvete, både för att ha ätit världens godaste chokladbullar, men även för att jag blev sur på honom när han inte kan påverka det.

FÖRLÅT ÄLSKLINGEN!!! Karma är inget att leka med!



Kommentarer
Postat av: Helen

Du vet hur det när man bygger upp förväntningar- man blir dubbelt så besviken när det inte blir som man trodde. Ta en dag i taget och med andra ord så får han säkert ledigt en dag du inte hade trott. Hans djävla schemaändringar går till historien så det är inte konstigt att han inte kan hålla reda på det. Han komemr kompensera dig ska du se. Han brukar ju vara bra på det med.



2010-09-12 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0