Vilken helg!!

Alltså kaos!!! Både med maten och barnen och allt..

I går började Cornelia få tandvärk och skrek hela dagen och när hon vaknade idag var hela ansiktet svullet. Så det var bar att skita i golfen och lämnna Mira till Milla för att åka till akuten med stackarn. Ny penicilin och absolut iväg till tandläkaren i morgon.

Så ingen golf.. ingen promenad och tyvärr inte allt det som jag ville få gjort, men barnen kommer först! På kvällen kom Veronica och hennes härliga ungar och nya kärlek hit på fika.

Maten då?
KATASTROF!!!!
Igår var jag trött, tjurig, butter och grinig på kvällen. Så snälla sambon köpte gott till mig... Brända mandlar och massa nötter. Jag trodde verkligen att jag skulle klara mig med att smaka en handfull, DET BLEV HELA PÅSEN!!!
Jag kände mig som en knarkare (tar i nu...) som måste ha sitt knark, jag smakade knappt på det utan bara tryckte in i munnen.... Nu skäms jag... Blä och mår dåligt. Jag som skött mig exemplariskt hela veckan med planerad matsedel etc. Jaja... no return....



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Malin, man FÅR släppa taget ibland och göra sina tabbar, för det är så livet ser ut! Börja dagen som en viktväktare och även om du inte gjort vad som var tänkt så vaknar du imorgon som en igen ;-)



Du är så duktig!



Kramar

2010-04-25 @ 21:19:45
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Helen

Känner igen det där....hela veckan har varit kaos...i morse åt jag american panncakes till frukost. Ska tillägga att det blev maple syrup och blåbärssylt till! Fy fasiken vilket dåligt samvete jag fick efter det.

Sen fick jag svälta hela dagen för att kunna äta hemmagjorda grillande hamburgare med dressing. Mår tjyvtjockt bara jag tänker på vad jag stoppat i mig idag.



Nu tar vi nya tag och vaknar som en ny viktväktare imorgon.



2010-04-25 @ 21:34:26
Postat av: sara ♥

ny vecka, nya tag! om si sisådär 2 dar har gu glömt alla nötter. världen gick ju inte under för det och du kommer fortfarande att nå ditt mål!



kämpa på!

KRAM

2010-04-26 @ 06:05:14
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Veronica

Känner igen mej i det där... Knarkare är nästan rätta ordet! Matmissbrukare brukar jag kalla mej själv!

2010-04-26 @ 10:46:42
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0