Plastikstörd?

Alltså nu vill jag göra något jag ALDRIG trodde jag skulle vilja.. Jag skulle kunna tänka mig att bli en slav under kniven på många ställen på kroppen... Nästa vecka ska jag till Memira och kolla om jag kan göra en ögonlasik. Jag är sååå trött på att vara fullständigt blind och handikappad utan mina cocabottnarna som sitter för jämt på min näsa. Men samtidigt blir jag lite snål... Alltså dom pengarna hade räckt till så mycket annat. För det finns så många saker jag skulle vilja fixa (nu skriker syrran igen 40-års kris!!!!!) för att se lite snygg ut.

1. Magen
2. Boobisarna
3. Tänderna
4. Dubbelhakan
5. Rynkorna
6. Valkarna
7. Läpparna

Humm..... varför inte göra allt på en gång och ligga halvdöd i en säng i några veckor och sen leva fattigt resten av livet. För visst måste det vara värt det??? Nja.. tror väl inte det egentligen om jag ska vara ärlig men drömma kan man väl? Såg en tjej som gjorde bukplastik idag och jag blev så avundsjuk så jag nästan började lipa!! Nu kommer någon att skriva.. "Men Malin du har ju fött tre barn!" OCH????? Jag vill i alla fall ha en fin platt mage!
Så nu är jag sådär patetisk och ytlig igen men jag bjuder på den med, varsågoda!


Bild lånad på http://www.qvinna.info/pages/?ID=104


Kommentarer
Postat av: Helen

Och vad är skillanden mellan punkt 2 och 3....har du ngt som inte jag har för då vill jag isåfall ha det!

2010-08-25 @ 22:34:21
Postat av: Petra A

Joakim gjorde laser på sina ögon just på Memira och har aldrig varit så nöjd med spenderade pengar!! Han är fortfarande alldeles lyrisk efter ett halvår. Synen är sååå perfekt, bättre än när han använde glasögon/linser

2010-08-26 @ 09:10:28
Postat av: Ellen

Du Malin..Du är INTE ensam. Jag tror det är många som skulle vilja göra lite ingrepp, jag är oxå en av dom. Hade varit UNDERBART och slippa dessa trista brillor..Och bopparna hade jag oxå velat fixa till och det..och det... och det..Så du ser, du är inte ensam!!Kram

2010-08-26 @ 19:45:21
Postat av: Fredrik

Jag Har faan klarat av mer plastikoperationer än dom flesta men inte faan blev jag en bättre människa för det? Inte ens snyggare...

2010-08-27 @ 21:12:02
Postat av: Fnulan

Men älsklingen då.... Du har ju hela tiden varit en bättre människa!! Och snygg är du!!!! LOVE U!!

2010-08-27 @ 21:15:14
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men älsklingen då.... Du har ju hela tiden varit en bättre människa!! Och snygg är du!!!! LOVE U!!

2010-08-27 @ 21:15:14
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0