Tråkig jag är!

Kollar bakåt på mina inlägg. Den sista veckan har jag ju ballat ur helt med skrivandet! Herregud hur kan ni vilja läsa mitt traggande??? Har ju bara varit egoinlägg, kilo hit, skola dit, surig och allt annat kärringgnäll jag skrivet om! Nu får jag ta och skärpa mig annars drar ni ju till Blondinbellas eller Kissies bloggar istället.

Jag fick för mig att som straff för att jag skrivet så tråkiga inlägg låta er läsare se ett FRUKTANSVÄRT kort på mig som är tagit under min "tant period" (a ja, hade faktiskt skinnbrallor, urringning till naveln och svart kavaj på mig)... Jag tyckte att jag var sååååå snygg men nu när jag såg det så insåg jag att jag ser för j*vlig ut! Så hemskt så att jag absolut inte kan lägga in det här.... Så straffet får väl bli att massera sambon eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0