Ska döda ett djur!

Nja inte riktigt sant men jag blir tok på det fina vädret, får ju inte gjort ett skit av det jag ska! Jag skulle behöva åka och handla lite nya shorts och badkläder och inte ens det har jag fått fixat! Då är det skandal om en kvinna avböjer shoppingchanser! Men jag ÄLSKAR solen och energin den ger mig. Men mitt hem HATAR solen, det blir värre och värre för varje dag här hemma. Jag ska väl för guds skull prioritera att vara ute?

I morgon hade det suttit fint med lite dåligt väder så jag kan få städat och jobbat lite. Och förhoppningsvis hinna in till stan och handla mina sommarböjsor!

Så nu dödar jag en spindel för mänsklighetens skull! 



Kommentarer
Postat av: Petra A

och jädrar vad det hjälpte ;)

2010-07-13 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0