Sovsäck till lillan

Glömt att berätta att sambon va super snäll igår! Plutt vaknad halv 7, då klädde han på henne och gick ut en lång promenad för att jag skulle få sova!! Och med sig hem hade dom nybakade frallor!!!

Jag var hos Zara igår och hon inspirerade mig till att sy en "sovsäck" till Miras vagn. Lite för varmt med åkpåse i päls men för kallt för att inte ha ngt. Tack för hjälpen!!



Kan dra åt den i mitten så att det blir som en "luva". MYS! Ångest av att sy i blixtlås, men så länge man inte tittar så ser de ok ut ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Wow vad duktig du är! Jag önskar så att vi bodde närmre så du kunde inspirera mig och ge mig lite pushning att komma igång med att sy igen <3

2010-05-07 @ 06:37:47
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är alltid så duktig, till och med när du är sjuk!!!



Malin, jag är inte så säker på att du vill jag ska komma inom er innan SATC, ska åka med en person som ni nog inte vill träffa..

2010-05-07 @ 07:25:31
URL: http://tankarbytina.blogg.se/
Postat av: Ellen

WOW!! Så fin den blev!!Du är så himla duktig!!Tänk det visste jag inte om dig..Att du kan sånt här.Det såg vi aldrig när du var med R..Blir det 1 barn till här så lär jag lägga in om ordrar av div saker ;) Kramis

2010-05-07 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0