Min värld är vacker...

.. för alla lampor och ljus utstrålar alla regnbågens färger! Allt som lyser får en fin aura kring sig.

Nu har det blivit lite bättre för min del, jag har ökat texten på datorn med 200% så något ser jag =)
I morgon är det dags för en extra koll hos läkaren för att kolla att trycket minskat på ögonen och att det går på rätt håll, men det verkar ju så i alla fall och ingen mer än jag skulle bli gladare! Skönt att dom tar det säkra före det osäkra. Anledningen tror jag var att det är två operationer på kort tid så det tar längre tid för ögonen att bli frisa igen, eller har jag fel Sofia ;)? Nu ser jag i alla fall 20 cm fram! Inte illa alls.

Hoppas på full syn snart så jag kan komma i gång med pluggandet och ta igen alla kommentarer och blogginlägg jag missat. Hoppas ni har förståelse! Det har varit jätte tufft och många tårar har sprutat, jag har nästan bara sovit sedan i söndags, är nog press och stress för allt. Men nu så, NU BLIR DET BRA!!!


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Puss vännen! Nu är du snart på andra sidan av denna jobbig resa!

2010-10-27 @ 03:53:24
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Helen

Snart ser du som vanligt eller rättare sagt ännu bättre än vanligt. Ha bara tålamod. KRAM

2010-10-27 @ 07:18:21
Postat av: Sofia

Hej underbara Malin! Hoppas du mår bättre idag. Helt klart är det jobbigare för ögat att återhämta sig med 2 ingrepp så kort efter varandra. Men nu blir det bra! Jag missade dig igår, men vi ses på måndag :)Vi tänker mycket på dig. Kram Sofia

2010-10-28 @ 10:52:47
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Håller tummarna att det snabbt blir bättre!

2010-10-29 @ 10:06:58
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0