Om jag skulle leva om mitt liv...

.. så finns det vissa saker jag skulle förändra. Ni som känner mig vet att NU KOMMER EN LISTA ;)

- Varit duktigare i skolan
- Aldrig börjat röka
- Borstat tänderna varja dag och kväll
- Väntat med att ge bort min oskuld
- Träffat Fredrik tidigare
- Aldrig slutat träna
- Smort in mig
- Alltid tvättat av sminket
- Aldrig ljugit för mamma och pappa (ja.. jag har faktiskt gjort det, har inte du det??)
- Aldrig börjat äta söta saker (i alla fall inte missbruka det vita giftet)
- Aldrig krockat med något djur

Ja mkt kan man kanske ångra att man gjort eller inte gjort! Men det mesta är jag otroligt nöjd med, mina fina barn, min fina sambo och faktiskt den person jag blivit genom åren. För om jag inte gjort alla felen som står på min lilla lista hade jag ju aldrig varit den jag är. Misslyckande och misstag lär oss en massa, och genom det förvandlas vi till fullvuxna mogna individer (som blir som förbytta vid alkoholintag....), vissa av oss i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Petra A

Malin!!! Klart att vi ska träffas , det hade varit kanonmysigt!!

2010-10-04 @ 18:22:34
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jsg vill med!!!

2010-10-04 @ 21:29:30
URL: http://petrasimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0