TACK GODE GUD!

Memira ringde precis och berättade att nya glasögon är på väg till mig, förhoppningsvis klara redan i morgon! Tur det för jag håller på att bli tokig på att inte se ngt!! Fullt med ångest i magen, ska lämna in ett eximinationsarbete nästa vecka och jag orkar läsa 10 minuter i taget. Känner mig lite deppig och nere av denna soppa.

Och sen till det bästa, DOM STÅR FÖR HELA KOSTNADEN! Fantastiskt! Som många sagt, inte mer än rätt, men jag hade mkt hellre betalt dom där 50.000 kr och sluppet detta elände för detta är knäckande. Allt jag tänker på är detta... Men det är lite plåster på såren och det gör väl det lite lättare. Förhoppningsvis blir det operation nästa onsdag och denna gången känns det inte alls lika roligt.

Tack för allt stöd alla fina människor där ute!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina Bellborn

Grattis i eländet. Inte mer än rätt att de står för kalaset när de utsatt dig får sådant lidande.



Behöver du någon som läser för dig så ställer jag upp hjärtat ;)

//styrkekramar

2010-10-20 @ 14:23:21
Postat av: Marie

Ja det var inte mer än rätt av dem. Förstår att det inte känns kul alls. Men snart är det över och då har du något att berätta för barnbarnen lååååååånnnngt fram i tiden. Och denna gång kollar de säkert extra många gånger att allt är helt rätt så inte det blir några fler misstag. KRAMAR i massor till dig!!!

2010-10-20 @ 14:24:24
Postat av: Maria

Hurra Hurra Hurra ! bra att dom står för allt, förstår att det är jobbigt men helt rätt att dom betalar

2010-10-20 @ 14:26:52
Postat av: Ellen

Vad skönt att höra( läsa)!!Kramisar

2010-10-20 @ 14:27:41
Postat av: Cecilia

Underbart! Vilken service!! :)

2010-10-20 @ 14:53:22
Postat av: Anneli Ingesson

Åh vad härligt! Stort grattis! Har följt ditt drama... Lite plåster på såren, men herre gud vad mycket du fått utstå på vägen. Många kramar till dig

2010-10-20 @ 15:04:07
Postat av: Tiger

Vet du! Även om jag förstår att du hellre skulle betalat o sluppit eländet... Så stoppa de där 50.000 kronorna åt sidan så länge. o sen när du är klar med allt skit, ser superbra igen o du är på banan, ta fram stålarna och unna dig något riktigt härligt! En romantisk semester med din kärlek, ett äventyr för hela familjen eller någon dröm du kanske haft länge? Så ser du tjusningen i att du både fick perfekt syn och möjligheten att uppleva något underbart. Med lite perspektiv på saker brukar det mesta lösa sig till det bästa!

2010-10-20 @ 15:19:58
URL: http://entigeriparis.blogspot.com
Postat av: Petra

Det är inte mer än rätt att de ska stå för hela kostnaden.

Hoppas att det blir bättre med glasögonen. Och att allt löser sig efter operationen

2010-10-20 @ 18:24:18
URL: http://www.misspetra.se
Postat av: Petra A

Härlig service! Men det var inte annat att vänta. Dom verkar vara så måna om sina patienter. Skönt att dom rättar till leverantörens misstag. Den leverantören har nog fått det hett om öronen

2010-10-20 @ 19:03:09
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Jessica

Underbart gumman<3!

2010-10-20 @ 20:28:21
Postat av: Maskrosmor

Vad är Memira för något?



Vill du berätta vad det är som hänt igentligen? Känner att det är väölduigt mycket att läsa och sängen ropar på mig. Men om jag fattat rätt har du gjort en ögon op som gick mindre bra? Men varför op från början?



Antar att jag inte behövt fråga om jag kände dig eller läst mera i bloggen.

2010-10-23 @ 23:55:48
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0