min dotter är iallafall vacker

Jag är en mallgroda! Idag träffade jag en gammal vän på stan, en kille jag många ggr funderat över hur det gått för. Å fatta, HAN KÄNDE IGEN MIG :O Efter sådär 20 år!!! Det tog jag som en komplimang. Han beundrade Cornelia länge och hon blev tillfrågad om hon ville vara modell åt honom (hon hade rätt mun och hår och allt..). Hon tyckte nog bara att det var lite pinsamt eftersom hon var utan smink och hade sitt snygga bandage runt huvudet och dom fotograferade henne mitt på stan. Jisses vad mallig jag blev eftersom alla säger att hon är så lik sin mamma ;)

Jag var på Memira idag för att undersöka chansen att göra en LASIK på ögonen, och tyvärr skulle det inte fungera, uutan jag måste göra en ICL där dom sätter in en helt ny lins i ögat. Humm.. större operation, dyrare operation men med bättre och smärtfriare resultat. Riskerna är något större, men det är sådant dom kan rätta till om det sker, det kan man inte med laceroperationen. Lite att tänka på.

Så nu är läget följande för mig; acceptera mig som jag är....

..Halvblind
..Tjockis
..Tjurig

eller skita i det...

Jag skiter i det och fortsätter vara tjurig för att jag är tjock, men som tur är kan jag ju inte se det själv ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Åh, va kul för Cornelia. Hon är verkligen vacker din tös. precis som sin mor :-)



Kom på en graj, jag hade tyckt att det varit riktigt kul att se lite bilder från ert hem. du har ju gett små små glimtar men jag hade gärna sett mer!



KRAM

2010-09-16 @ 03:34:36
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0