Maria Montazami

Jag härmar underbara Nufsan och lägger in reklam för Maria Montezamis blogg här. Klicka på hennes namn så kommer du direkt dit.
Hon är så skön så man smäller av! När man läser det hon skriver så hör man hennes röst inom sig =)


För att du lätt ska kunna följa de bloggar du tycker om att läsa är det smart att använda Bloglovin. Jag har en länk till detta nedanför och en på min högra sida. På Bloglovins sida lägger du till dig som medlem sen lägger du till de bloggar du vill följa. Välj sedan i inställningar om du vill ha mail när en blogg uppdaterats direkt, eller som jag har det, får ett mail om dagen med alla uppdateringar.


Klicka här eller på ikonen för att följa min eller någon annans blogg



Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Jag följer många bloggar, men inte på bloglovin! Begriper mig inte på det..hihi? Ska titta in på Maria M..stavning, blogg genast. Sant, hennes röst spelas upp i huvudet..haha.

2010-04-20 @ 14:28:19
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0