Ny shoppat!

Nu har jag fått ett ryck! Nu ska uterummet bli klart, där med basta! Så idag har jag fått fnatt....

Jag har röjt i köket bland hyllor och skåp. Jag har rivit ner en hylla och börjat måla den. Sen har jag letat i mina gamla gömmor efter saker att inreda uterummet med. Jag var och handlade lite smått och gott och roffat åt mig saker jag köpt till Cornelia tidigare =)

 Nyinköpta för 50 kr

 En krona Cornelia fått av mig som hamnat i en låda

Har ätit massor av gott i dag och var ute i en och en halvtimme i ösregn och tog en promenad. Så idag har jag varit en präktig viktväktare!




Kommentarer
Postat av: sara ♥

åh vad SNYGGT! gillade verkligen korset!

2010-04-22 @ 03:35:11
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0