Ny snutte

Hu en natt till vaken.. Kan inte somna!!! Och sen vaknar liten klockan 7, jaha 3 timmar i natt igen! Men ändå sitter jag här vid denna tiden. Det är ju den enda ensamtiden man får!!!

Idag var jag och Carina ute på en långpromenad. Jisses vilket gift det blir att komma ut. Fredrik tycker att jag ska börja springa... NOT!!

Vi lämnade Gabriel på bussen och körde och handlade mat för kylen var helt tom, och ska man klara av att hålla på med viktväktarna är A och O att det finns något i kylen att tillaga när man är hungrig annars blir det mackor..
Idag gjorde jag en otroligt god pizza! Jag hade på:

Champinjoner
Kapris
Sojaost (smaka som ädelost)
Paprika
Lök
skinka

På kvällen fastnade jag framför symaskinen och snutten till en flicka blev klar (Klicka för större bilder)
 Ordet LOVE på denna

 Som vanligt ett band till att knyta fast nappen

 Och en krok till att hänga

 Och naturligtvis ett litet djur!

Nu måste jag bara sova.... Eller ska försöka somna.....

Kommentarer
Postat av: Helen

Så fin!!! Den vill jag ta med till jobbet på måndag och visa min kollega som snart ska bli mormor till en liten flicka...

Men gå nu och lägg dig!



Kul att pizzan blev bra. Får nog ta receptet.

2010-04-10 @ 00:28:40
Postat av: Jeanette W

Jättefin Malin =)



Sv: Om du menar klockslag så var det typ 9.30 =P och om du menar vilken dag det var så var det i torsdags, haha =)

2010-04-10 @ 10:12:27
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0