Sjukhuskväll

Welcome back.... suck..

Idag har det gått undan igen, började med nya struma prover, rusa till bvc, till blomsteraffären, till Sofie, hem å äta lunch, städa en stund, drop-in i skolan, hem och laga mat och en runda till BUS (Barn och ungdoms sjukhuset)... pust.

Det blev smått kaos när jag skulle med Mira till akuten. Bilen och bilstolen hade Fredrik med till jobb. Som tur var fick jag låna en bil av syrran och bilstol av en kompis. Det var en fin cabbe men dock inte "familjevänlig". Innan jag kom iväg hade det nog gått en timme. Jag orkar inte skriva alla turer men dom kan ni läsa på Miras blogg om ni vill.

Nu sitter jag här och funderar, jag vill så mkt, men har så mkt att göra. Varför kan det inte få vara kul hela tiden? Varför kan jag inte bara få göra det jag själv vill? Jag vill inte behöva städa och laga mat... Jag vill va i solen, sy snuttar och bli smal. Är det för mkt begärt?

Nä trött och gnällig är vad jag är och läääängtar efter min underbaring som kommer hem från jobbet snart.


Så jag känner mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0