Vackra väder, men röda näsa!

Man blir ju alldeles chockad av det fina vädret! Vi låg ute och mös på en filt i trädgården och man blev alldeles varm! Kolla bara in temperaturmätaren! Knappt så att man tror att det är sant! Näsan och böstet är lite rött tror jag allt! Men humöret är på topp och energin är stor!



Idag har vi mest varit hemma för Mira är sjuk så det har fått ta sin dag till det. Sambon har varit ledig så det har varit hög mysfaktor att umgås en hel dag, lyx i detta hus!

Jag syr en beställd snutte i kväll som bör bli klar i morgon. Nu har jag fått en hel del beställningar. JÄTTESKOJ!! Det trodde jag ju aldrig!

 

Lite blommor finns allt i trädgården!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Wow Malin, gud vilket lyx! Nog för att vi har haft sol igår och så, men den temperaturen kommer vi då inte upp i... dessutom har det blåst iskalla vindar =(



Gällande hypon, jag har också känt att jag var glad när värdena var lite höga så man kunde få lite fart på allt, men det tycker inte min läkare uppenbarligen!



Nu ska hon ringa på tisdag, så får se vad hon säger tanteluringen =)



Du är så duktig och så pysslig att jag blir så avis ;-)



Puss

2010-04-17 @ 08:53:32
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0