Ännu en härlig dag med sol. Nu börjar ånge...

mms_img45782 (MMS)

Ännu en härlig dag med sol. Nu börjar ångesten.. Dags att åka hem. Trots mitt fruktansvärda gnällande som värsta pmskossan om väder, toaletter och annat har jag njutit. Det är väl aldrig riktigt semester när man är mamma. Man axlar ett stort ansvar (tror att hela världen rasar om vi inte har koll) att alla ska ha det bra. Varför har jag inte samma förmåga som min kära sambo att bara släppa kontrollen för en stund.? Han är mästare på det men jag är ingen bra elev. Ett stort IG där helt enkelt. Men det ska bli förbannat skönt att slippa ta på sig kläder mitt i natten för att kunna gå och kissa. Det ska bli skönt att gå och lägga sig utan att behöva plocka undan tv:n och bädda för natten. Allt har sin charm och jag är övertygad om att jag bloggar från en ny camping nästa år. Borta bra men hemma bäst :-)


Kommentarer
Postat av: Helen

Denna semestern har jag tränat mig i att bara vara...funkar när jag har en bok att läsa. Annars inte.



VÄlkomna hem i alla fall. Vi ses när vi kommer hem.

2010-08-06 @ 06:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0