Min hjärna skriker!!!

Vad jobbig det är för en sån typ som mig att inte ha kontroll! Jag känner mig förvirrad inför det här med att läsa, jag tror egentligen att det handlar om att jag är livrädd för förändringen! Det är mkt som snurrar i knoppen på denna känsliga hormonkärring... När ska Mira börja på dagis, hur ska jag klara att läsa, kommer Fredrik att få ett heltidsjobb, hur ska det gå för de stora barnen i sina nya klasser, hur blir det på jobbet när jag kommer tillbaka, hur ska jag hinna med allt här hemma, ska vi köpa ny husvagn eller inte... SNACKA OM RÖRA!

Seperationsågest, dödsångest och åldersnojja.. Mitt liv är hårt....


Lillan och jag tidigt i sommras.. inte en tanke på dagis fanns då..


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Fina Malin, en sak i taget! Klart att det blir kortslutning när du ska lösa alla problem på en gång. Stanna upp och lyssna på din magkänsla, jag vet att du kan höra den bara du lyssnar!



KRAM

2010-08-10 @ 03:41:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag är som du Malin, men jag försöker se positivt på att vi kommer bli som en "vanlig" familj igen =) Försöker hitta ljuset i tunneln typ ;-)



Sv. Jaaa i mitt nästa liv ska jag bli granne med dig ;-)

2010-08-10 @ 12:28:40
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0