Naturkatastrofer kan inte stoppa mig!

mms_img28923 (MMS)

Oj tiden står still och människor är alldeles apatiska, strömmen har gått! Tänk vad förändrat vårt liv är när vi inte kan använda våra kära apparater och tekniska prylar som är ett beroende för oss flesta. Pratade med min mamma precis och till och med hon var frustrerad över att vare sig dator eller telefon fungerade. Då har det gått ganska långt måste jag säga. Jag funderar mest på vad jag ska göra nu, städa eller läsa min älskade bok? Jag slänger mig på soffan med boken och njuter av tystnaden för visst är den underbar ibland! Inte ens kylen gör oväsen av sig. Men detta stoppar inte mig från att blogga, man kan väl surfa på telefonen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0