Skiter i er och går och lägger mig....

...för att idag har vi köpt oss en ny säng!! Jag har legat i en backe nu ett tag och sover som en skit om nätterna. Idag när vi var på Ikea så berättade säljaren att det är 25 års garanti på deras sängar!!!! Så nu ska det letas kvitto så vi kan få lite för den gamla obekvämma saken jag försökt få sömn i :/

LEIRVIK Sängstomme vit Längd: 209 cm Bredd: 168 cm Höjd fotgavel: 98 cm Höjd huvudgavel: 146 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm  Denna blev det! Billig och min favorit!

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Jättefin, Malin:) Bra att inte satsa på det dyraste alltid. Tror det är roligare att byta lite då och då istället. Fräscht med en vit säng. Och du....man kan nog ha nytta av stängerna där, hehe? :D

2010-08-27 @ 22:46:26
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0