Det finns hopp om livet!

Förlåt Karin.. 1 kg ner idag! Tjohej!

Idag var vi en runda på Västra Hamnen och det gör mig själsligt lugn. Jag älskar ljudet av havet och männsikornas prat om livet. Då såg jag det, det som gjorde mig alldeles varm i hjärtat och hoppfull om framtiden. Jag såg något som jag vill göra som gammal!



Ser ni vad underbart!!! Ett gäng tanter på över 70 år samlas på Västra Hamnen (mitt bland Malmös innefolket) och tränar line dance! Med öresundsbron i bakgrunden och med havet som energi! En dam har ställt rullatorn bredvid sig och gör ett tappert försök. Några damers män sitter på läktaren och beundrar sin maka. 
Åh det är så att man får tårar i ögonen!!

VACKERT!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch ja jag beklagar din sambos morbrors bortgång även om det nu var länge sen! =( Hemskt!

Min sambo heter Patrik Andersson alla säger Putte, han hade precis börjat som produktionschef när Lillen gick bort på Sapa. Nu jobbar han på coore ett litet tag till, sen byter han jobb igen.... Ja för vissa haglar erbjudanden... Men han är från Söderköping och känner inte så många i Finspång, ja alltså mer än dom han lärt känna genom jobben nu då.

Men han var på Lillens begravning.



Grattis till din viktnedgång!



Så vacker bild!

2010-07-07 @ 08:40:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: sara

Åhhhh vad gulligt!!!



jag lånade din bild, hoppas att det var ok. länkade så klart till dig! tar bort den bums om det inte är ok!



KRAM

2010-07-07 @ 13:41:00
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0