Förrädiska vatten! Vi ligger vid en fantas...

mms_img73446 (MMS)

Förrädiska vatten! Vi ligger vid en fantastisk vit strand med underbart vatten. Man ligger och halvslumrar av vågornas sövande musik. Helt plötsligt vaknar hela stranden till liv. En mamma skriker frustrerat att hennes treåriga son är borta. Paniken i hennes skrik och ögon gör att man själv står handfallen och vet inte vad man ska göra. Mamman springer ut i vattnet och letar på havsbotten. Alla är förlamade av en hemsk känsla inombords. Jag själv står med rinnande ögon. Efter en stund kommer en dam med hennes lille kille som inte förstår vilken uppståndelse han skapat på hela stranden. Mamman gråter och kramar sin son så hårt hon bara kan. Ett ögonblick kan förändra hela livet. Och jag gråter på tanken att det varit en av mina...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ursch ja så hemskt!! Jag satt och höll andan när jag läste inlägget och förväntade mig det värsta...ursch ja...allt kan ju hända på ett litet ögonblick...



Hoppas att ni har det bra annars på semestern!!



Kramar

2010-07-27 @ 13:23:24
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Petra A

Usch fy! Här rinner tårarna bara av att läsa det du skriver! Så hemskt att vara där och uppleva det och ännu värre att vara den mamman!! Fy sjutton!

2010-07-27 @ 18:20:15
Postat av: Petra A

och så UNDERBART att vara mamman när hon ser honom komma gående! Usch vad mitt hjärta gör ont!

2010-07-27 @ 18:21:08
Postat av: Helen

fy fasiken......tur att det gickm bra!

2010-07-28 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0