Känn inga krav.....

Ojojoj fortsättning följer... Karin skrev ett inlägg på min länk på facebook som låter enligt följande:

"Hahahaha!!Väntar med spänning på en blogg med MASSOR av shopping,drink,restips i sommar!!!:)))
Men jag skrattade gott åt skyddsplasten!! Det kunde varit jag!!!:))"

Så bara så ni vet det ska jag ut och resa hela sommaren (tror ni hon vill läsa om mitt campingliv på Böda?), handla upp familjens alla sparpengar och dricka mig full varje dag! Låter som ett perfekt liv hihi. Så blir jag alkis och hemlös är det Karins fel/förtjänst. Jag gör allt för att ni läsare ska komma tillbaka!

Kan börja med att berätta att jag shoppat idag!!!! Ett kilo äpple och tre liter mjölk!!

Puss på världen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är i alla fall fast i din blogg, och hade lite kul läsning att läsa ifatt nu när jag varit borta några dagar!



En annan sak, igen lite ang din sambo.

Min man såg nån av dina kommentarer på min blogg och berättade för mej att han tror att din man var typ kusin(?) med en av min mans "gubbar" som gick bort i en strok ganska plötsligt för nått år sen. Lillen, kallades han väl?



Det betyder väl med andra ord att ni bor i Finspång? Och det förklarar kanske ännu mer varför jag tycker du och din sambo ser bekanta ut. Jag bodde oxå där ett tag (200-2004).

2010-07-06 @ 20:49:15
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0