Äntligen ngt som lyckats få tyst på mig!

Ett rivjärn i halsen. Usch.. kan inte få fram ett pip just nu och vill knappt andas heller, ajajajaj synd om mig!!!

Ännu en trädgårdsdag, men idag kidnappade underbara Alexandra mig på kvällen och det blev en härlig tur på två timmar med två stop på vägen för att se vänners vackra hem! Jag tycker synd om Alex för jag bara pratar och pratar och stackarn får inte en syl i vädret! Men karman har slagit till mig ordentligt för nu är det tyst på fröken.... Inte ofta det händer!

Fick 3000 kr av Trygg Hansa idag trots att jag enligt deras policy skulle fått det, men dom tyckte så synd om mig för det som hände iom förlossningen så dom gjorde ett undantag, ett sätt att få mig som barnförsäkringskund hos dom sen kanske ;) Smart drag!

Idag fick jag ett lyckorus i kroppen, och tramsig och blödig som jag är började jag tjuta!! Jag är så tacksam för allt.. ÄLSKAR MITT LIV! Är kär i mitt liv!!! Vill dela med mig av en fantastisk låt med en GUDOMLIG text,,, Fredrik så är mina tankar och känslor för dig... LIFE IS GOOD!




India.Arie He Heals Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0