Fattig och punka men snygg BH =)

VILKET LYFT för boobisarna, dom har fått en ny kompis, en som stöttar i vått och torrt!
Det var 100 år sen känns det som!!! En helt vanlig BH som inte bjuder in till middag för små bebisar. Tänk att jag kan se fin ut under tröjan med! LYCKA

Ja nu  har jag fått komma till Ullared, vi är fattiga men jag är lycklig. Mest över att jag kunde handla i L och inte XL!! Det är en sån sjuk känsla att bli lycklig över en sådan sak men jag.. åååå vad glad jag är! Och faktiskt så handlade jag tajta toppar och sådant som visar lite av kroppen. Nu är jag tillbaka, tjohej!!

Vi lyckades med bedriften att klara alla inköp mellan 8-12, och då hann vi med två pauser också! Sen åt vi och körde hem, när vi nästan var hemma så fick vi punka... suck...

Nu ska jag ta hand om alla påsar som har tagit över hallen, men det är ett sant nöje!!


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Åh, så kul för dig att du lyckats gå ner i vikt. Det är vikigt att trivas :) Låter som om ni hade en superbra dag! Själv avstår jag gärna från köer och trängsel. Orkar inte ..hihi. Ha en fin lördag, kram

2010-06-05 @ 20:07:58
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härligt med lite fyndshopping och kul att du hittat en bra BH, gör jag nästan aldrig...



Punka är ju mindre kul dock =(

2010-06-05 @ 20:56:38
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Susanna

Det verkar som att precis ALLA åker till Ullared nu. Jag är väl helt ute som aldrig satt min fot där? :S

Duktig är du iaf gumman och nu ska du inte fundera så mkt utan bara vara och njuta av dina L-kläder! Puss! ❀

2010-06-08 @ 10:43:45
URL: http://tantarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0