Fy fasiken va duktig jag e!

Tvätten upphängd, trädgården tipp topp, mina orkideér har fått ny jord m.m m.m m.m Men inomhus, herre jisses vad det ser ut!! Men inte ska man vara inne och städa när det är fint väder??? Jag har hållt på sen klockan 10 idag och nu kom jag in för en stund sen för jag ser inte mer.

Jag är lite chockad, så många gamla vänner har kommit tillbaka till mig helt plötsligt och jag njuter!! Mina sötnosar som jag saknat så mkt! Nanna, Tessan, Alexandra, Tilda, Jenny och många många fler. Det är så härligt att omges med de man trivs så bra med och känner trygghet med. I helgen var jag ju hos Tessan och i morgon ska jag åka och mysa med mysiga Nanna. Man vad är det som gör att alla dessa "gamla" vänner (förlåt tjejer) dyker upp igen? Jag skiter i vilket för jag trivs!

Nej, jag får göra min plikt och ta och plocka undan disken i alla fall!

Puss och kram


ps. Jag var blond ett ögonblick igår, jag "råkade" radera alla foton som låg i bloggen så i vissa inlägg är det lite tomma rutor... sorry.... ds.


Kommentarer
Postat av: sara

Men malin då. är koppen halvfull eller halvtom?! DU har ju en trädgård i TOPPFORM. Njut av den och skit i huset (säger tjejen som gick upp 30 min tidigare för att hinna plocka undan efter våra gäster och lägga in en tvätt)

2010-06-22 @ 02:13:21
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0