Ja, jag fiser! Men det gör Drottningen med!

Och idag hände det ngt skoj på tal om mina fisar (som inte låter eller luktar såklart!).. Jag satt på toa, Mira sötnos var utanför i sin gåstol när jag "vädrade" rumpan lite, då började hon asgarva och utbrast i sina egna pruttljud. Jag skrattade så jag kikna!

Snacka om att jag tar igen förlorad mjölktid... Idag har jag vräkt i mig en mjukglass och en grillad banan med geishachoklad i och vaniljglass till det. Allt inom pointsramen, men det innebar att jag fick äta fattigt hela dagen men det var det helt klart värt!!!!
Och i morgon ska jag dricka ett STORT glas mjölk, längtar redan!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej,



tack för din kommentar, och ja, jag tror att det kan ligga en del i det. Nu i helgen har jag skippat träning och det var välbehövligt, både fysiskt och mentalt. Och igår hade jag en riktig ätardag. :-) Fast bara av sådant som är LCHF, men ändå. Kroppen behöver kanske en liten nystart sådär. Lite irriterande bara. Imorgon ska det i alla fall bli ett träningspass, och jag tror att jag ska begränsa det till 3-4 ggr i veckan. Jag tror det blir lättare att anpassa maten, och orken, då. Varannan dag liksom. Det är inte jättemycket och det är heller inte lite. Bra att höra att någon annan är lite inne på samma tankar som jag. Tack! :-)

2010-06-07 @ 00:49:56
URL: http://nedivikt.wordpress.com
Postat av: S

Jo, jag förstår hur du menar. Det är bara det att jag trivs med rätt monoton träning! Men det kommer att bli lite mer promenader i sommar i alla fall. :-) Och ja, att ställa om och chocka kroppen lite mellan varven är nog definitivt bra. Så blev det lite nu också några dagar så vi får se hur det funkar. Får kanske ge mig ut och hitta några backar att gå i också, känns som lite mer aktiv promenad. Och ja, intervallpass kör jag någon gång i veckan. Tack för tips och tankar!

2010-06-07 @ 15:17:06
URL: http://nedivikt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0