Jaha nu är jag fast i Svensson livet *ryser*

Vad har hänt??? Har jag feber, dålig mage eller andra konstiga symtom? Jag har drabbats av en hemsk sjukdom, Svensson livet!!

Jag blir nästan rädd för mig själv när jag märker hur mkt jag trivs med alla Svenssonfasoner.. Midsommar, påsk, husvagn och det perfekta familjelivet. Igår var vi på campingen i Ystad och umgicks med en härlig skara människor som också accepterat sin "sjukdom" men lärt sig leva med den och trivs med det. Jag får nog börja inse att detta är mitt liv! Sjukdomen har framskridit så pass långt att jag skulle kunna tänka mig att köpa en husvagn i 200.000 kronors klassen. Det är skönt att det finns likasinnade och att vi har massa träffar på olika platser i Sverige. Det finns ännu inget botemedel så en del av processen i sjukdomsstadiet är acceptans!

Söker du ngn likasinnad med samma sjukdom så googla på "Svenssonliv på camping i Sverige" så kommer du att träffa många som är som du! Kanske ses vi på ngn rastplats med varsin fikakorg på väg till ett möte ngnstans i Sverige.

 Härlig skara människor!!
                                   Här spärrar vi av vägarna!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag sover inte alls bra på sovmornarna, måste stoppa i hörselproppar och sen får jag ångest och går upp så fort jag slår upp ögonen =) Är nog typiskt kvinnligt för Johan sover då på utan problem ;-)



Jag älskar campinglivet! Vi är i tagen att köpa husvagn och hoppas att vi hinner få tag i en före vecka 30. Då åker vi iväg till nån camping med kompisar =))))



Känn dig inte tvingad att kommentera vännen! Vet att du läser iaf ;-)



Puss på dig, hoppas ni haft en myyysig midsommarhelg!

2010-06-27 @ 10:20:39
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Husvagssemester är supermysigt, man jag vill ha husbil! =)

2010-06-27 @ 15:22:33
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0