Måste sluta ha måsten!!!

Dom äter ju upp en hela tiden!!! Jag ville ha en lugn helg med ingenting nu efter tre jobbiga dagar med stress. Ja lugnt blev det, men så smyyyger det där ordet på en.. Måste tvätta.. Måste laga mat... Måste städa.. måste måste. Det enda jag måste är att leva!!! Och det där hemska ordet gör att jag inte hinner med det alltid. Jag ska försöka vända det till positiva saker istället. Jag måste tänka mer på mig själv, jag måste göra saker jag tycker är roligt, jag måste skita i saker jag inte har lust med...

Så nu MÅSTE jag slänga mig på soffan med min sambo som för en gångs skull är ledig och hemma en lördag kväll. Kan tyvärr inte hålla honom sällskap över chipsskålen för den har jag besökt alldeles för mkt denna veckan. Och magkatarren kryper på mig efter en massa stress och onyttigheter :(

Glöm inte en sak, DU MÅSTE LEVA!



Kommentarer
Postat av: Petra Azizov

Bra tänkt Malin! Vi borde alla bara strunta i alla MÅSTEN lite oftare. Men så kommer ....vad ska andra tycka och jag borde nog för tänk om......

2010-06-12 @ 21:14:16
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vet precis hur det är, men man kan inte sluta.

Din karl skrev en bra sak till mig idag på Facebook:

"Finns ingen mer än du som kan tvinga dig..."

2010-06-12 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0