SLARV och bekännelser!

Jag har skitet i er.. Jag har bara tänkt på mig själv och inte bloggat. UNDERBART! Jag har varit hos goaset Tessan i Båstad och njutit. Det var i rättan tid jag åkte bort för min stressnivå var hemsk i fredags. Makatarr och sömnlösa nätter... Har hjälpt min mamma med hennes företags lönesystem och suttit praktiskt taget dygnet runt i en vecka, dum jag är va? Men jag hann med det viktigaste och åkte från blogg och allt.

Jag är lite kär i Båstad.. I alla fall i Boarp! Där var ju helt klart massa saker att shoppa! Jag handlade en del som jag visar på foto i morgon. Jag har ju blivit förälskad i Rice produkter. Nu vill jag bara krypa ner till mannen min som sussar efter en tuff tävlingshelg.

Nyinköpt Rice bröd/frukt korg

Ska berätta... suck... jag tittade på HELA bröllopet!!!! Tessan tvingade mig inte direkt men jag kunde inte slita mig trots mina tidigare inlägg ;)
Jag var rörd som dom flesta andra, deras kärlek syns och känns till och med genom Tv:n. Och snacka om att jag är avundsjuk....


Kommentarer
Postat av: Martina

Men du ska ju inte blogga för andras skull, utan för din egen skull. Du behöver inte tänka på någon annan!!

Låter som du haft en underbar helg i Båstad. Visst är det underbart att gå och plocka bland allt "skit" i Boarp!! =)

Jag tittade ock¨så på det mesta av bröllopet och det var till och med så att tårarna kom vid ett par tillfällen.. Vackert var det!!

Hoppas du mår bättre nu när du varit borta en helg!!

Kram

2010-06-21 @ 10:54:15
URL: http://tankarbytina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0