Tekniskt överfallen!

Idag är det en bra dag! Ätit rätt, sovit rätt och gjort trädgårdsrätt! Solen har strålat och jag mår toppen nu på kvällen, jag är beroende av solstrålarna så nu har jag fått min dos! Det enda negativa idag har varit att jag verkligen känt mig tjock... men lite brun på skinnet som jag blivit gör att det känns bättre!

Vi har investerat i en ny kamera och jag vill helst bara leka med den.. Ett kort kan jag bjuda på! Och nu har jag sjukt bra ljud i mitt lilla rum så nu skrålar det med India Aire och annan Fnulanmusik. Och raringen har köpt sig en ny mobil, det var han värd. Vilken tur att det blev mkt på skatten och att F jobbar där han jobbar ;)
Jag är ingen teknikfreak men uppskattar det trots allt.



Just nu njuter jag ordentligt, jag har INGET inplanerat på hela vecka, snacka om lyx!!!! Men till helgen ska raringen iväg och tävla i Jönköping med skånelagt i golf så då passar jag på att våldgästa sötaste Tessan i Båstad. Och nu kan jag skåla med vin!!!! Tjoheeeej här kommer vin kilona och överfaller!!


Kommentarer
Postat av: Petra A

SKÅL! Hoppas att vädret håller i sig för dig och alla andra som behöver strålarna för att må bra! Själv ska det skålas i champagne då fredagdå jag och mitt lilla tjejgäng ska ha "inför bröllopet tema". Och Malin gå nu inte igång...hihihihi. Vi bryr oss inte heller speciellt mycket om det kungliga bröllopet men vi älskar att fira så vi firar allt bara för att......tja få fira !!

Så här vankas det, nehj vänta det kan jag ju inte skriva...tänk om nån annan i LL läser din blogg. Dom får ju inget veta.Hihihihi Bloggar om det efter festen

2010-06-17 @ 08:45:50
Postat av: Helen

SÖta lilla dockan.....ljust fint hår kommer ser man. Men hon kunde vara fin även i Cornelias underbara hårfärg.....hoppas ännu på lockar och lite rött.

2010-06-17 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0