CHIPS NUUUU!

Jag är sugen så jag håller på att dö! Min sambo behöver de extra kolhydraterna när han har fantomsmärtor och just nu sitter han med en stor påse och smaskar i sig. Jag har rymt från tv-rummet och låst in mig på mitt rum för att slippa vara sugen. Dreglar av tanken :(

Skit i det nu.. Idag har varit en förskräcklig dag men en bra dag samtidigt. Flängt som en jojo överallt. Nu måste det bli stop!
Goa Zara och Lex kom hit så vi gick till mammafika, sen gick vi en runda, gick hem,  sen gick vi och åt lunch, sen gick vi en runda, sen va det bvc, sen var det hem och fixa mat och trösta en urledsen 6 månaders efter vaccination, sen var det viktisarna... BLÄ! stress stress stress!!! En massa "sen" idag med andra ord. Ibland känns det som ett tvång att vara social, men jag orkar inte alltid! Jag har tre barn och en sambo som jobbar jämt, och ett hus vi renoverar plus att jag jobbar två dgr i veckan. Hohooooo I want a life!!!

Va och vägde mig idag -0,9 kg. Jag visste att det inte skulle bli ett mkt bättre resultat eftersom jag slarvat med att äta femtielva gånger om dagen. Jag är nöjd! När jag gick därifrån bestämde jag mig för att det är dags för steg två nu, börja få in lite vardagsträning. Så från och med idag så ska vi göra situps innan sovandet! 15 st denna veckan och 20 nästa... Vi ska inte gå igång för hårt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0